Gadeskilt i gågademiljø. Foto: Grapida
Gadeskilt – brugt i hundrede af år og findes i mange forskellige udformninger og størrelser
Et gadeskilt har stadig en stor berettigelse og vil blive ved med det. Først og fremmest handler det nemlig meget om synlighed, synlighed, synlighed når du skal have succes med dit projekt. Her har et gadeskilt en masse fordele.
1. Du kan fange kunders opmærksomhed og gøre opmærksom på din virksomhed: Når de går forbi skiltet, har du altså mulighed for at “fange” dig et par nye kunder. Også dem der ellers ikke ville kigge i dine vinduer, når de går forbi.
2. Du kan tage opmærksomhed fra konkurrenterne: Hvis du har et reklameskilt, som skiller sig ud fra dem som har samme niche som dig selv, så har du mulighed for ikke kun at tage opmærksomheden fra dine konkurrenter, men måske også få deres kunder til at henvende sig til dig i stedet.
3. Du kan skille dig ud fra konkurrenterne: Hvis du – ligesom nævnt i punkt 2 – har et reklameskilt, som skiller sig ud, men som også har mere synlige kampagner, så har du nemmere ved at skille dig ud. Især hvis konkurrenten ikke har et gadeskilt, så er du allerede et skridt mere foran i din markedsføring i forhold til dine konkurrenter.
Læs flere punkter under billedet herunder.
Gadeskilt og vinduesreklamer, med samme visuelle identitet, så der er sammenhæng og genkendelighed. Foto: Grapida
4. Det er en billig måde at gøre reklame på: I stedet for at bruge en masse penge på en annonce i en avis eller lignende, kan du spare penge via et gadeskilt.
5. Du kan hurtigt forny indholdet: Du betaler kun for selve gadeskiltet en enkelt gang. Derefter kan du udskifte din reklame for din virksomhed i dit gadeskilt, lige så tosset du vil.
6. Kan trække kunder ind i virksomheden: Ved den rette målrettede kampagne, kan du trække kunderne ind i din virksomhed og/eller få dem til at gå ind på din hjemmeside.
7. Det er med til at fortælle og gentage historien om din virksomhed: Ved at være en del af din øvrige marketing, er der også mulighed for genkendelse, som er med til at gøre kunden bevidst om din virksomhed eller projekt.
Måske du også kunne bruge hjælp til fremstilling af et gadeskilt? Så du og dit projekt kan blive synlige, og derved få flere kunder og vækst? Grapida har sin egen storprinter, så du kan få printet dit gadeskilt fra dag til dag. Så ring helt uforpligtende til mig i dag på 3027 6444 eller kontakt mig på kontakt@grapida.dk. Så finder vi sammen ud af, hvad der er den mest optimale løsning til dig og dit projekt, så du får størst mulig synlighed.
Gå ikke glip af mere gratis viden om visuel kommunikation og grafisk materiale fremstilling
Få tips og tricks med viden om visuel kommunikation
Tilmeld dig mit nyhedsbrev og gå ikke glip af at få at vide, når der er flere gratis tips og tricks med viden om visuel kommunikation. Bliv også klogere på grafisk materiale-, fotos – og markedsførings fremstilling.
Du kan ALTID melde fra igen.
Få mere gratis viden i disse blogindlæg
Plakater til Psykiatrien I Region Syddanmark
Psykiatrien I Region Syddanmark nye intranet, som Grapida har leveret mere end 150 ikoner til, ønskede en iøjnefaldende intern plakatkampagne. Samtidig med skulle designet også følge Region Syddanmarks designlinje. Del indhold
Freelance grafiker | Sådan sikrer du dig at din grafiker er god
Grafisk designer & fotograf Stig Bing. Kundetypeuddannet ved Institut for Kundetyper. Artikel forfatter. Freelance grafiker | Synes du at en dygtig freelance grafiker er dyr, så prøv at bruge en dårlig. Du sikrer dig at undgå en dårlig grafiker,hvor du risikerer at spilde tid og penge, ved at spørge ind til om din grafiker lever…
Madfotografering – tips til sikre kvalitets fotooptagelser
Madfotografering – sikre kvalitets tips Så er der dømt store madlavning- og photo shoot marathon! Her under er et meget lille udvalg af billeder fra en weekend i madens tegn hvor det blev til mere end 200 unikke optagelser. Og madfotograferings tips til din egen madfotografering! 27 forskellige opskrifter blev lavet på kokkeskolen i Slagelse,…