Site icon Grapida

Gadeskilt | Læs her om 7 fordele ved et gadeskilt

Gadeskilt i gågademiljø. Foto: Grapida

Gadeskilt – brugt i hundrede af år og findes i mange forskellige udformninger og størrelser

Et gadeskilt har stadig en stor berettigelse og vil blive ved med det. Først og fremmest handler det nemlig meget om synlighed, synlighed, synlighed når du skal have succes med dit projekt. Her har et gadeskilt en masse fordele.

1. Du kan fange kunders opmærksomhed og gøre opmærksom på din virksomhed: Når de går forbi skiltet, har du altså mulighed for at “fange” dig et par nye kunder. Også dem der ellers ikke ville kigge i dine vinduer, når de går forbi.

2. Du kan tage opmærksomhed fra konkurrenterne: Hvis du har et reklameskilt, som skiller sig ud fra dem som har samme niche som dig selv, så har du mulighed for ikke kun at tage opmærksomheden fra dine konkurrenter, men måske også få deres kunder til at henvende sig til dig i stedet.

3. Du kan skille dig ud fra konkurrenterne: Hvis du – ligesom nævnt i punkt 2 – har et reklameskilt, som skiller sig ud, men som også har mere synlige kampagner, så har du nemmere ved at skille dig ud. Især hvis konkurrenten ikke har et gadeskilt, så er du allerede et skridt mere foran i din markedsføring i forhold til dine konkurrenter.

Læs flere punkter under billedet herunder.

Gadeskilt og vinduesreklamer, med samme visuelle identitet, så der er sammenhæng og genkendelighed. Foto: Grapida

4. Det er en billig måde at gøre reklame på: I stedet for at bruge en masse penge på en annonce i en avis eller lignende, kan du spare penge via et gadeskilt.

5. Du kan hurtigt forny indholdet: Du betaler kun for selve gadeskiltet en enkelt gang. Derefter kan du udskifte din reklame for din virksomhed i dit gadeskilt, lige så tosset du vil.

6. Kan trække kunder ind i virksomheden: Ved den rette målrettede kampagne, kan du trække kunderne ind i din virksomhed og/eller få dem til at gå ind på din hjemmeside.


 Læs også: Gadeskilt kampagne | guide: 9 tips til en effektiv kampagne


7.  Det er med til at fortælle og gentage historien om din virksomhed: Ved at være en del af din øvrige marketing, er der også mulighed for genkendelse, som er med til at gøre kunden bevidst om din virksomhed eller projekt.

Måske du også kunne bruge hjælp til fremstilling af et gadeskilt? Så du og dit projekt kan blive synlige, og derved få flere kunder og vækst? Grapida har sin egen storprinter, så du kan få printet dit gadeskilt fra dag til dag. Så ring helt uforpligtende til mig i dag på 3027 6444 eller kontakt mig på kontakt@grapida.dk. Så finder vi sammen ud af, hvad der er den mest optimale løsning til dig og dit projekt, så du får størst mulig synlighed.


  Læs også: SYNLIGHED: SÅDAN SKABER DU DET VIA VISUEL KOMMUNIKATION


Gå ikke glip af mere gratis viden om visuel kommunikation og grafisk materiale fremstilling

Få tips og tricks med viden om visuel kommunikation

Tilmeld dig mit nyhedsbrev og gå ikke glip af at få at vide, når der er flere gratis tips og tricks med viden om visuel kommunikation. Bliv også klogere på grafisk materiale-, fotos – og markedsførings fremstilling.

Du kan ALTID melde fra igen.

Få mere gratis viden i disse blogindlæg

Producere en publikation – 5 vigtige ting du skal gøre

Når du skal producere en publikation, eksempelvis en brochure, et katalog eller en bog, er der 5 vigtige tekniske ting du skal gøre. Med lidt viden – som du får kendskab til herunder – og et minimalt tidsforbrug på at udføre det, kan du lave publikationer på et professionelt niveau. Der er yderligere hjælp at hente…

Læs mere >>

Video | Firmapræsentation med vilde heste og flot natur

Video | Denne video er fra det sydligste Langeland, hvor der er meget smuk natur, og ikke mindst vilde heste. Mette Tolstrup fra MeTour guider og fortæller dig igennem 2 timer, til glæde for både store og små (2020: Turen bliver desværre ikke længere udbudt). Hun ved hvor alle de flotte perler i området er…

Læs mere >>

5 vigtige valg ved frisørfotooptagelse til fagbog

Frisørfotooptagelse til frisøruddannelsesbog taget “on location” på SDE (Syddansk Erhvervsskole), frisørskolen i Odense. I den forbindelse blev der lavet nogle valg, så resultatet ville blive så optimale som muligt, så eleverne bedst muligt kan afkode, hvad teknikkerne er. Inden optagelserne blev det valgt at få undervisere fra frisørskoler til at lave opstillingerne, så fagligheden var…

Læs mere >>

Bliv klogere på markedsføring og grafisk fremstilling


Del indhold
Exit mobile version