16. maj 2018

Pressemateriale Grapida

Fotos

Billedtekst: Stig Bing viser fire farvede kort, der henviser til den sikre metode Emotionelle Kundetypers­ fire kundetyper.  Hent dette foto her (højreklik – gem link som).

 

Billedtekst: Til certificeringsforløbet modtager man en mappe med alle informationer om, hvordan man skal kommunikere til de enkelte kundetyper. Hent dette foto her (højreklik – gem link som).

 

Billedtekst: Her studerer Stig Bing mappen til den grønne kundetype. Hent dette foto her (højreklik – gem link som).

 

Presse: Stig Bing, Grapida

Billedtekst: Stig Bing, Publikation Eksperten™ – Grafisk designer & fotograf | Hent dette foto her (højreklik – gem link som).

 

              


Logo

Logo til tryk, 4-farve: Grapida CMYK

Logo til tryk, sort/hvid: Grapida S/H

Logo til tryk, 4-farve negativt: Grapida CMYK negativt

Logo til tryk, sort/hvid negativt: Grapida S/H negativt

Grapida logo

 

 

 

Emotionelle kundetyper – figurer

Del med andre: Facebooktwitterlinkedinmail

Få større salg + flere loyale kunder + spar penge

Få analyseret din markedsføring og få konkret viden til, hvor og hvordan der kan optimeres, og hvilken kundetype du skal vælge. Du får større salg og tiltrækker flere og mere loyale kunder.

Jeg skal som Kommende certificeret Emotionelle Kundetyper ekspert, bruge mindst 4 cases, til at blive endnu skarpere på, at hjælpe dig med at sælge mere og tiltrække flere loyale kunder.

Bestil senest 01/12 2019 og spar 20 %

20 % RABAT: Pris 2.996 kr. – SPAR 599 kr.


Klik her og læs om fordelene: Emotionelle kundetyper – Få mere loyale kunder, sælg mere

Ring i dag på 3027 6444,
send mig en mail, brug min kontaktformular
eller kig ind i Gerritsgade 8, 1. i Svendborg

Beskyt dig selv og din virksomhed

Undgå at sakke bagud fagligt og få faglig viden, du kan tjene penge på.
Bliv medlem af det visuelle kommunikations fællesskab Sælg Mere Gruppen og få besked hver gang der er ny faglig viden, om publikationer, grafisk produktion og visuel kommunikation.

Dette nyhedsbrev er specifikt målrettet til dig, der: