Telefon 3027 6444 | Mail: kontakt@grapida.dk 

Udendørs skilte | 9 tips til en effektiv kampagne

Udendørs skilte kampagne | Læs her 9 effektive tips og tricks til hvordan du får en effektiv gadeskilt kampagne, der får kunder ind i din virksomhed.

Udendørs skilte kampagne – få effektive tips og råd til din kampagne

Udendørs skilte kampagne: få effektive tips til din skilte kampagne

1. Først og fremmest: Find ud af hvad du gerne vil opnå med din kampagne.

Eksempelvis, om det er at fysisk trække flere kunder ind i din virksomhed eller generelt skabe opmærksomhed om din virksomhed. Det kan være du har et bestemt produkt, du vil gøre opmærksom på.

2. Definer din kundetype.

Hvem er det du gerne vil skabe kontakt til, med din kampagne.

3. Målret din udendørs skilte kampagne

Opnå kontakt til din målgruppe og opnår det du ønsker med din gadeskilt kampagne.


Gadeskilt i gågademiljø. Klik på billedet for stor størrelse. Foto: Grapida  Læs også: GADESKILT | LÆS HER OM 7 FORDELE VED ET GADESKILT


4. Fastlæg din virksomheds visuelle udtryk

Der skal være overensstemmelse mellem det visuelle udtryk og din virksomheds brand. Forbrugeren skal kunne visuelt genkende det visuelle og forbinde det med din virksomhed. Hvis du eksempelvis har eksklusive produkter, skal det også afspejles i dit visuelle udtryk i din gadeskilt kampagne.

5. Keep it simple – gør det enkelt.

Kunden skal hurtigt kunne kode dit budskab af. Jo mere der er på dit udendørs skilt jo større risiko er der for at du ikke får dit budskab igennem. Det gør at du ikke får den ønskede effekt.

6. Lav materialet til gadeskiltet

Jeg vil anbefale Adobe InDesign til at lave dit gadeskilt i. Skal du bruge fotos, vil jeg anbefale Adobe Photoshop til billedbehandlingen. Illustrationer laver du bedst i Adobe Illustrator. Få printet indholdet til dit gadeskilt ud.

7. Placer gadeskiltet

Sæt dit gadeskilt, hvor du får størst mulig synlighed til din kundetype.

8. Følg op

Følg din gadeskilt kampagne op med tilsvarende indhold på sociale medier, eksempelvis på Facebook. Derved kan kunden genkende det og blive mindet om det. Det giver den største effekt.

9. Evaluer kampagnen

Opnåede du det du ville? – Hvad virkede, hvad gjorde ikke? – Hvor kan du gøre det bedre næste gang? – Hvad kan du tage med fra kampagnen, til andre kampagner?

Udendørs skilte – Vigtigt at dit hovedbudskab kommer igennem. Her er det, at her ligger en grafisk designer og fotograf der er Kommende certificeret Emotionelle Kundetype ekspert.

Udendørs skilte – Vigtigt at dit hovedbudskab kommer igennem. Her er det, at her ligger en grafisk designer og fotograf der er Kommende certificeret Emotionelle Kundetype ekspert.

Er du i tvivl om noget med din udendørs skilte kampagne?

Kunne du bruge noget hjælp til din gadeskilt kampagne/noget du er i tvivl om? Så ring helt uforpligtende til mig på 3027 6444 eller kontakt mig på kontakt@grapida.dk


 

Hvad har du gjort for at sikre dig mod akutte grafisk tekniske produktionsfejl?

Sikre dig og få besked om faglig viden, til at undgå tekniske fejl i jeres grafiske produktion.

Sikre dig og tilmeld dig nyhedsbrevet. Få besked hver gang der er ny faglig viden, om det tekniske i grafisk produktion.

Dette nyhedsbrev er specifikt målrettet til jer, der:
• Har uddannelse, ansættelse, erfaring eller interesse i grafisk produktion og visuel kommunikation
• Er i tvivl om hvordan I teknisk skal producere jeres trykte eller digitale materiale
• Har måttet kassere trykt materiale på grund af tekniske produktionsfejl og frygter at levere for sent
• Er usikre og utrygge ved, at tjekke jeres pdf-filer og at sende dem til tryk, fordi I frygter der er fejl i dem
• Nogle gange føler ubehag og er stressede over at lave grafiske opgaver i sidste øjeblik
• Vil spare tid og penge ved at få faglig viden direkte i jeres mail indbakke og undgå tvivl, fejl, frygt og stress.


Se alle blogindlæg her

Læs de seneste blogindlæg:


Del med andre: Facebooktwitterlinkedinmail

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Hvad har I gjort for at sikre jer mod akutte grafisk tekniske produktionsfejl?

pdf-support

Lige nu kan I sikre jer og få specialist support, i form af akut råd og vejledning til det tekniske i jeres grafiske produktion og akut tjek af jeres pdf-filer.

I skal blot …

  1. tilmelde jer nyhedsbrevet herunder og derefter
  2. kontakte mig på telefon 3027 6444 og få løst jeres udfordringer.

Få mere at vide: grafiskbrandslukning.dk