
100 % tilfredshedsgaranti | Meddel mig inden for 60 dage, hvad I ikke er meget tilfreds med, og få det udbedret. Er I derefter fortsat ikke meget tilfreds, kan I få alle jeres penge igen.
Kære kunde
Det vigtigste for mig er, at I er meget tilfreds med jeres produkter. Jeg garanterer jer høj kvalitet og service – til enhver tid. Jeg står til rådighed ved alle henvendelser vedrørende jeres bestilling.
Skulle I på et tidspunkt ikke være meget tilfreds, så kontakt mig inden for 60 dage efter faktureringsdatoen. Fortæl mig hvorfor og hvad I ikke er meget tilfreds med, og vi finder sammen den løsning, der passer jer bedst.
Hvornår indtræffer et tilfælde med 100 % tilfredshedsgaranti?
Jeg garanterer jer gode produkter af høj kvalitet. Hvis I inden for 60 dage, efter faktureringsdatoen, opdager en grund til at være utilfreds, bliver det ønskede udbedret til I er meget tilfreds. Skulle I – meget mod forventning efter udbedringen – fortsat ikke være meget tilfreds, kan I få alle jeres penge igen. Det er min måde at sige, at jeg vægter at I er meget tilfreds som kunde, højere end kroner og øre i kassen. I skal derefter blot undlade at bruge produkterne fremadrettet, returnere alt hvad I har modtaget af fysiske produkter og slette alt materiale I har modtaget digitalt.
Hvor lang tid gælder 100 % tilfredshedsgarantien?
I har inden for 60 dage efter faktureringsdatoen, muligheden for at meddele mig, hvad I ikke er meget tilfreds med. Så bliver det udbedret til I er meget tilfreds. Er I derefter fortsat ikke meget tilfreds, kan I få alle dine penge tilbage. Husk at meddele mig jeres faktura nr.
Jeres ufravigelige rettigheder efter loven berøres ikke af garantien.
Kontaktmuligheder
I er meget velkommen til at kontakte mig på sb@grapida.dk eller på telefon 3027 6444 og I er på vej til at blive meget tilfreds.
Del med andre:



