19. december 2019

100 % tilfredshedsgaranti

100 % tilfredshedsgaranti | Meddel mig inden for 60 dage, og få udbedret hvad du ikke er meget tilfreds med. Er du fortsat ikke meget tilfreds derefter, får du pengene igen.

100 % tilfredshedsgaranti | Meddel mig inden for 60 dage, hvad du ikke er meget tilfreds med, og få det udbedret. Er du derefter fortsat ikke meget tilfreds, kan du få alle dine penge igen.

Kære kunde

Det vigtigste for mig er, at du er meget tilfreds med dine produkter. Jeg garanterer dig høj kvalitet og service – til enhver tid. Jeg står til rådighed ved alle henvendelser vedrørende din bestilling.

Skulle du på et tidspunkt ikke være meget tilfreds, så kontakt mig inden for 60 dage efter faktureringsdatoen. Fortæl mig hvorfor og hvad du ikke er meget tilfreds med, og vi finder sammen den løsning, der passer dig bedst. 

Hvornår indtræffer et tilfælde med 100 % tilfredshedsgaranti?

Jeg garanterer dig gode produkter af høj kvalitet. Hvis du inden for 60 dage, efter faktureringsdatoen, opdager en grund til at være utilfreds, bliver det ønskede udbedret til du er meget tilfreds. Skulle du – meget mod forventning efter udbedringen – fortsat ikke være meget tilfreds, kan du få alle dine penge igen. Det er min måde at sige, at jeg vægter at du er meget tilfreds som kunde, højere end kroner og øre i kassen. Du skal derefter blot undlade at bruge produkterne fremadrettet, returnere alt hvad du har modtaget af fysiske produkter og slette alt materiale du har modtaget digitalt.

Hvor lang tid gælder 100 % tilfredshedsgarantien?

Du har inden for 60 dage efter faktureringsdatoen muligheden for at meddele mig, hvad du ikke er meget tilfreds med. Så bliver det udbedret til du er meget tilfreds. Er du derefter fortsat ikke meget tilfreds, kan du få alle dine penge tilbage. Husk at meddele mig dit faktura nr.

Dine ufravigelige rettigheder efter loven berøres ikke af garantien.

Kontaktmuligheder

Du er meget velkommen til at kontakte mig på sb@grapida.dk eller på telefon 3027 6444 og du er på vej til at blive meget tilfreds.


Stig Bing, grafisk designer, fotograf og kommende certificeret Emotionelle Kundetyper ekspert

Kontakt Grapida – Publikation Eksperten

Få gennemtænkte publikationer af høj kvalitet. Publikationerne bliver produceret med en sikker metode, så du sælger mere, og får flere og mere loyale kunder.

Ring uforpligtende til mig på 3027 6444. Du kan skrive på kontakt@grapida.dk eller bruge min kontaktformular.


Stig Bing
Publikation Eksperten
Grafisk designer & fotograf

Kommende Certificeret Emotionelle Kundetyper®­­ Ekspert


Grapida
Gerritsgade 8, 1.
5700 Svendborg
kontakt@grapida.dk

Del med andre: Facebooktwitterlinkedinmail