Reklame – Kend din kundetype og sælg mere | gratis tjek

Reklame – Kend din kundetype og sælg mere | gratis tjek

Reklame | Kend din kundetype for at lave en effektiv, målrettet reklame og sælg mere. Få 15 minutters GRATIS tjek af, om din visuelle kommunikation rammer din kundetype. Ring nu på 3027 6444.

Det er vigtigt at du rammer din kundetype med din reklame og din visuelle kommunikation, for at tiltrække flest mulige af lige præcis DIN kundetype.

Når du kender din kundetype, ved du præcis hvordan du skal markedsføre dig og på hvilke platforme du skal gøre det. Det er på de platforme din kundetype er på og de foretrækker. Du ved hvilken slags grafisk design, grafik, billeder og tekst de foretrækker og hvilke der blot skræmmer dem væk. Det gør din markedsføring hurtigere at fastlægge og du opnår langt bedre resultater og sælger mere.

Det er meget forskelligt hvad de forskellige kundetyper, synes er interessant og hvad der giver dem lyst til at købe.

Inden du laver din reklame, er det derfor vigtigt at du:

  1. Får fastlagt din kundetype
  2. Når din kundetype er fastlagt, skal du fastlægge din visuelle identitet ud fra den kundetype du går efter
  3. Din kundetype afgør hvordan du skal reklamere og på hvilke platforme du skal skal målrette din reklame efter
  4. Din markedsføring og generelle visuelle kommunikation, danner derefter base for udførelsen af din effektive kvalitets reklame.

Målrettet og effektiv reklame

Når din reklame er målrettet præcist mod din kundetype, rammer du nøjagtig det som din kundetype gerne vil have. De vil føle at lige præcis du og dine produkter kan levere det de ønsker og eftersøger. Det giver interesserede kunder og mere loyale, tilfredse kunder, der vender tilbage og køber mere.

Hvis du i dag ikke rammer præcist din kundetype,kan du bruge dine reklamepenge langt mere effektivt. Du vil spare penge og tid ved at kende din kundetype og markedsføre din reklame direkte mod den.

Gå målrettet efter een kundetype

Det er derfor meget vigtigt at gå målrettet efter een kundetype, så du tiltrækker den kundetype, frem for at forsøge at tiltrække flere. Det sidste kan resultere i at du samlet tiltrækker færre, når du ikke rammer præcist. Selvom du målrettet går efter een kundetype med din reklame og markedsføring, vil du stadig tiltrække andre kundetyper.



Vil du have et gratis tjek af om din reklame rammer din kundetype?

Kom først og ring inden din konkurrent gør det. Ring uforpligtende til mig allerede i dag på 3027 6444. kontakt@grapida.dk eller brug min kontaktformular. Kontakt mig og få hurtig og effektiv hjælp til at sælge mere, og lave en effektiv reklame.



Få GRATIS effektive tips og tricks og sælg mere

Bliv gratis medlem af Sælg Mere Gruppen og få besked hver gang der er nye gratis effektive tips, til at sælge mere.

Se flere blogindlæg her: grapida.dk/blog



Synes du om dette blogindlæg? – tip dine venner: Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Fortæl mig om dig og dit mål | Foto: Grapida

Når du når dine mål! | Foto: Grapida

Fortæl mig om dig og dit mål

Kend din ­kundetype og sælg mere
Få 15 minutters GRATIS tjek af om din visuelle kommunikation rammer din kundetype.

Ring i dag på 3027 6444,
send mig en mail,
eller kig ind i Gerritsgade 8, 1. i Svendborg

Kom først i mål uden at at kigge dig tilbage | Foto: Grapida

Få ekspert viden hurtigst | Foto: Grapida

Få effektive GRATIS tips, du kan tjene penge på

Bliv gratis medlem af Sælg Mere Gruppen og få besked hver gang der er nye effektive gratis tips du kan tjene penge på.