Få markedsføring og fotos der hjælper og løfter dit salg

– De fleste virksomheder skader deres eget salg med deres markedsføring og fotos. Oftest uden at være klar over det.
SKADES DIT SALG AF DIN MARKEDSFØRING OG DINE FOTOS?
Fotos som dette hjælper din markedsføring og fotos mod at skade dit salg.
Fotos som dette er det helt rette til én kundetype, men helt forkert til andre kundetyper
MARKEDSFØRING OG FOTOS FEJL 1:
Narcissistisk markedsføring og fotos

– dvs. når man får tilrettelagt sin markedsføring og taget fotos, som man selv kan lide.

MARKEDSFØRING OG FOTOS FEJL 2:
Slesk markedsføring og fotos

– dvs. når man får tilrettelagt sin markedsføring og taget fotos, som data siger de fleste kan lide.

Sådan undgår du at skade dit salg

Alle mennesker er forskellige når de køber. Forskning viser ikke desto mindre at det der får mennesker til at købe, kan inddeles i fire kategorier. Derfor er det muligt at dele det ind i fire købe typer. Fire kundetyper.

De fire kundetyper har for overskuelighed fået hver deres farve: Rød, gul, blå og grøn.

Sælg kun mod én kundetype farve

Alle mennesker har dele af de fire farver i sig. Vi har alle mest af to farver, og oftest aller mest af én farve.

Når vi køber er det én enkelt farve der afgør om vi køber eller ikke køber. Derfor er det altafgørende kun at sælge mod den ene farve.

Forsøger du at sælge til forskellige kundetype farver føler kunden sig ikke mødt og er derfor ikke tryg og finder et andet sted at købe i stedet for.

Hvad siger forskningen?

Når vi køber oplever vi alle at vi næsten altid gør det ud fra hvad det fornuftigste er. Forskning viser noget andet. Forskningen viser at 90 % af tiden køber vi ubevidst ud fra følelser. Udfra hvad der gør os trygge. Forskningen viser også at det er meget forskelligt hvad der gør den enkelte kundetype tryg.

Sådan sælger du til den grønne kundetype

Sælg derfor eksempelvis til den grønne kundetype der findes i alle mennesker i mere eller mindre grad.

Du sælger til det grønne, når du sælger noget der kan sikre at kunden bibeholder noget de har, som fx med forsikringer og alarmer. Det gør kunden tryg at vide de har forsikringer og alarmer, til at undgå at miste deres værdier og ejendele.

Det er som sagt meget forskelligt hvad der gør den enkelte kundetype tryg. Det der gør én kundetype tryg, skræmmer andre væk.

Du skal derfor beslutte dig for kun at sælge til én bestemt kundetype farve. Undgå at sælge til flere farver. Det skader dit salg.

Jo før og jo bedre du kommer din kunde i møde med din markedsføring og fotos, jo større chance er der for at de vender tilbage og at de anbefaler dig til andre.

Få mere at vide

Få mere at vide om de fire kundetyper og deres farver. Få at vide hvad det specielt er der gør den enkelte kundetype tryg og giver dem lyst til at købe.

Bliv også klogere på hvilken kundetype du skal bruge i din virksomhed, for at få det bedste salg og loyale kunder.

Få mere at vide her.

Få og lav markedsføring og fotos, der …

giver dine kunder lyst til at købe

sikrer dig flere og mere loyale kunder

rammer præcis og sikkert din kundetype

sikrer dig mod at spilde tid og penge og skade virksomhedens salg.

Dit salg, markedsføring og fotos er i trygge hænder, når du vælger en leverandør der:
er Kundetypeuddannet ved Institut for Kundetyper – din garanti for en præcis og sikker markedsføring og fotos. Tilrettelagt og fremstillet så det rammer din kundetype
har 40 års faglig erfaring der sikrer dig tryghed: “han ved hvad han laver”
GIVER 100 % TILFREDSHEDSGARANTI og derved garanterer ingen ærgrelser og frustrationer over spildte penge

Gratis afklarende telefonsamtale

Jeg vil være glad, taknemmelig og stolt, hvis du vælger mig som din primære markedsføring og fotos leverandør. Det vigtigste er dog, at du får den rette hjælp.

Få gratis afklarende telefonsamtale hvis du er i tvivl om hvem og hvad der er den bedste hjælp til din markedsføring og fotos.

Sammen finder vi ud af hvad der er det rette for dig. Ring til 44 102 112 og bliv afklaret med det samme eller book en tid her.

“Sikker synlighed af din passion”

100 % tilfredshedsgaranti
KEND DIN KUNDETYPE OG UNDGÅ AT SKADE DIT SALG

Grapida tilbyder hjælp til markedsføring og fotos

Jeg kan hjælpe dig og din virksomhed, med at fastlægge og udvikle din markedsføring og fotos, i en god kvalitet, hvor du er sikker på du undgår at skade dit salg.

Du får gennemtænkt markedsføring og fotos, der bliver udført efter en sikker forskningsbaseret dansk metode, der giver dine kunder lyst til at købe.
Det gør at du sælger mere, og får flere og mere loyale kunder.

MARKEDSFØRING


Den rette visuelle identitet og den rette kommunikations strategi, er meget vigtigt for at ramme din kundetype.

Når du rammer din kundetype med din visuelle kommunikation, baseret på din markedsføring, giver det dine kunder lyst til at købe. Du sælger mere og får flere og mere loyale kunder.

Du undgår med andre ord at skade dit salg.

Se eksempler på markedsføring produkter her.

FOTOS


Et billede siger mere end 1.000 ord. Udnytter du fotos optimalt til at skabe synlighed og opmærksomhed om din virksomhed og passion?

– Fx produkt-, miljø- og præsentationsfotos til tryk eller digitalt, du kan bruge på eksempelvis din hjemmeside og dine Sociale Medier (SoMe).

Mange virksomheder bruger gamle portrætfotos af dem selv, fra en tid, hvor verdenen var en anden, eller de bruger fotos taget med en mobil, der ikke sender et professionelt signal af deres virksomhed – I begge disse to og andre tilfælde, skader de deres salg.

Alle fotos jeg tager til dig, bliver taget så de ser ud præcis på den måde, som din kundetype synes bedst om. Det der giver dem lyst til købe og som de føler sig tryg med. Det gør at du undgår at skade dit salg.
Få mere at vide her.

KLIPPEKORT | TIMEPRIS

Ved køb af klippekort bliver du faktureret ned til 1/4 time mod normalt i minimum halve timer.

Klippekortene gælder til alt og gælder i et år:

  • markedsføring (et klip = 1 time)
  • foto (et klip = 1 time)
  • support & rådgivning (to klip = 1 time).

Klik på knappen under hvert klippekort og betal sikkert med betalingskort.

Du kan også få dit klippekort ved at indbetale beløbet på det klippekort du gerne vil have. Det kan du gøre ved venligst at indbetale på denne bankkonto: Danske Bank / Reg.nr. 4703 / Konto.nr. 3593585026, og efterfølgende ringe til mig på 44 102 112 og oplyse om indbetalingen eller ved at sende en mail til sb@grapida.dk.

Det er også muligt at betale med EAN ved at du henvende dig, på en af de foregående kontakt muligheder, og få tilsendt en EAN opkrævning.

Foto Support på fast basis

Få faldende og billigere timepriser end med klippekort og bliv mere dækket ind med faste ydelser.
Fra 300,- kr. | ex moms | ingen binding – De første 14 dage er GRATIS – Få mere at vide

TIMEPRIS

750,-

DKK | ex moms

5 KLIP | SPAR 5 %

3.500,-

DKK | ex moms | spar 250,-

10 KLIP | SPAR 10 %

6.700,-

DKK | ex moms | spar 800,-

20 KLIP | SPAR 15 %

12.700,-

DKK | ex moms | spar 2.300,-

50 KLIP | SPAR 25 %

28.100,-

DKK | ex moms | spar 9.400,-

100 KLIP | SPAR 34 %

49.500,-

DKK | ex moms | spar 25.500,-

BLIV KLOGERE PÅ MARKEDSFØRING OG FOTOS

Gør som mange andre: Bliv en del af gruppen der modtager viden om markedsføring og fotos
Få besked om faglig viden, til at undgå fejl i forbindelse med din markedsføring og dine fotos.

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få besked hver gang der er ny faglig viden.

Dette nyhedsbrev er specifikt målrettet til dig, der:

  • Har uddannelse, ansættelse, erfaring eller interesse i at lave markedsføring/fotos til dig selv eller andre, og gerne vil undgå fejl
  • Er i tvivl om, hvordan du teknisk skal fremstille din markedsføring og dine fotos
  • Vil have generel information om visuel kommunikation.
  • Vil spare tid og penge ved at få faglig viden direkte i din mail indbakke og undgå tvivl, fejl, frygt og stress, når du laver grafisk materiale
  • Vil være en del af gruppen Markedsføring og Fotos fremstilling Nyhedsbrevet

Tilmeld dig her

Du kan ALTID framelde dig igen.

KONTAKT GRAPIDA

Stig Bing

Stig Bing kan hjælpe dig med din markedsføring og fotos fremstillling.
Markedsføringsuddannet ved Institut for Kundetyper
Fotograf
Mit navn er Stig Bing – Jeg har en livslang erfaring fra den grafiske branche. Jeg har via min nysgerrighed og tekniske egenskaber, altid været fagligt opdateret.
Den viden har jeg altid nydt at dele ud af, til alle der kunne have behov og interesse i det. Blandt andet i de virksomheder jeg har været ansat i | til selvstændige | til ansatte i andre virksomheder | og når jeg på undervisningsinstitutioner har undervist i Adobe InDesign, Photoshop og Illustrator.

Jeg er teknisk fagligt uddannet i en analog teknologi produktion, fra før alt blev produceret på computer, og den viden er stadig brugbar og i den grad vigtig, når man fremstiller markedsføring og fotos på computer.

  • 40 års professionel grafisk produktionserfaring
  • 25 års professionel erfaring med at designe og producere trykte publikationer, indhold til digitale medier og markedsføring
  • Markedsføringsuddannelse: Kundetypeuddannet ved Institut for Kundetyper
  • Uddannet Litograf, Reprokopist. Arbejdet som mediegrafiker og senest som Grafisk Teamleder.
  • Selvstændig siden 2016

KONTAKT GRAPIDA

Ring til Stig Bing og få 20 minutters gratis afklarende telefonsamtale på 44 102 112 hvis du vil sikre dig mod at skade dit salg.

Undgå usikkerhed og utryghed, når du tilrettelægger og fremstiller markedsføring og fotos til dig selv eller andre.

Kontaktformular

NYHEDER | BLIV KLOGERE PÅ MARKEDSFØRING OG FOTOS FREMSTILLING

Bøger | Derfor skal du bruge videoer af dine bøger

Bøger | Derfor skal du bruge videoer af dine bøger

 Bøger | Video om hardcoverbogen Gastronom. ©Grapida v/Stig Bing Videoer af mine bøger – Hvad får jeg ud af det?, spørger du måske: Spørg dig selv derefter: Bliver min bog set og husket nok, og er du godt tilfreds med…

Læs mere >
Fotos taget med smartphone, kan de bruges professionelt?

Fotos taget med smartphone, kan de bruges professionelt?

77,3 procent af danskerne har en smartphone. Det er verdensrekord blandt alle verdens lande! Med disse smartphones bliver der taget rigtig mange fotos bare i Danmark og det giver brugeren mulighed for, billigt og nemt, at tage sine egne fotos.…

Læs mere >
E-bog guide: sådan laver du nemt og sikkert en e-bog

E-bog guide: sådan laver du nemt og sikkert en e-bog

E-bog på en nem og sikker måde Får du af og til lavet en publikation, eksempelvis en bog, et katalog, et magasin eller en brochure? Måske du selv har lavet en publikation? Og kunne du eksempelvis tænke dig at give…

Læs mere >
Reklame – sådan laver du en god reklame

Reklame – sådan laver du en god reklame

Reklame | Kend din kundetype for at lave en god og sikker, målrettet reklame og sælg mere. Undgå at spilde tid og sabotere dit salg med en dårlig reklame. Det er vigtigt at du kender og rammer din kundetype med…

Læs mere >
Video | Firmapræsentation med vilde heste og flot natur

Video | Firmapræsentation med vilde heste og flot natur

Video | Denne video er fra det sydligste Langeland, hvor der er meget smuk natur, og ikke mindst vilde heste. Mette Tolstrup fra MeTour guider og fortæller dig igennem 2 timer, til glæde for både store og små. Hun ved…

Læs mere >
Mathtype | Sådan laver du Word ligninger sikkert klar til tryk

Mathtype | Sådan laver du Word ligninger sikkert klar til tryk

MathType | Word ligninger kan være udfordrende, når de skal konverteres, og bruges i en bog. Med så meget andet, så når du ved hvordan, og du gør det på den rigtige og sikre måde, så er det til at…

Læs mere >
Informatik C bog | Bliv ekspert i informationsbehandling

Informatik C bog | Bliv ekspert i informationsbehandling

Godt nyt til gymnasierne: PRAXIS – Nyt Teknisk Forlag, er på banen med en ny spændende og pædagogisk informatik bog Informatik er læren om informationsbehandling Bogen er udarbejdet, så den dækker kernestofområderne i 2017-læreplanen for det gymnasiale fag informatik C.…

Læs mere >
Oversigtskort | Derfor er de vigtige for virksomheder

Oversigtskort | Derfor er de vigtige for virksomheder

Oversigtskort hjælper dine kunder med at finde din virksomhed, butik eller forening – læs her hvordan du med oversigtskort kan skabe værdi for dine kunder, der hjælper til at give dem lyst til at købe og din virksomhed bliver set.…

Læs mere >
5 vigtige valg ved frisørfotooptagelse til fagbog

5 vigtige valg ved frisørfotooptagelse til fagbog

Frisørfotooptagelse til frisøruddannelsesbog taget “on location” på SDE (Syddansk Erhvervsskole), frisørskolen i Odense. I den forbindelse blev der lavet nogle valg, så resultatet ville blive så optimale som muligt, så eleverne bedst muligt kan afkode, hvad teknikkerne er. Inden optagelserne…

Læs mere >
Ukraine | Sådan kan du hjælpe ukrainske flygtninge

Ukraine | Sådan kan du hjælpe ukrainske flygtninge

Ukraine | Hent denne informations flyer og vær med til at hjælpe ukrainske flygtninge. Du kan hjælpe ukrainske flygtninge ved at kunne fortælle dem hvordan og hvor de kan blive hjulpet væk fra krigens rædsler i Ukraine og til Danmark.…

Læs mere >

Få mere at vide

Få en gratis afklarende telefonsamtale hvis du er i tvivl om hvem og hvad der er den bedste hjælp til din markedsføring og fotos udfordringer.
Sammen finder vi ud af hvad der er det rette for dig. Du kan booke en tid herunder, ringe og skrive.

Telefon og mail

• Ring til 44 102 112
• Send en mail til sb@grapida.dk

Kontaktformular

• Brug kontaktformularen.