Visuel kommunikation = al kommunikation du kan se. Fx grafisk design, tekst, illustrationer og fotos.
Lav din marketing på den gennemtænkte måde, der giver mest respons
Grapida dækker både den trykte og den digitale visuelle kommunikation. Ifølge verdens første neuromarketing-undersøgelse, så foregår den bedste måde at kommunikere på denne måde: ved først at bruge trykte publikationer og dernæst at følge op digitalt på sociale medier.
Det vigtige er at bruge begge dele og ikke kun en af delene og som sagt at bruge trykte publikationer først. Det gør modtageren mere motiveret, følelsesmæssigt mere engageret og mere opmærksom. Det gælder for alle modtagere, altså også hos de yngste generationer.
Læs også: Skab synlighed og vækst med visuel kommunikation
Visuel kommunikation lavet med en sikker metode giver dig fordele
Jeg har en virksomhed der med visuel kommunikation, gør det sikkert for virksomheder og giver dem flere loyale kunder og vækst. Samtidig med, hjælper jeg dem med at spare tid og penge i forbindelse med deres visuelle kommunikation. Derudover bliver deres trykte og digitale visuelle kommunikation styrket.
Ofte render man frem og tilbage mellem forskellige virksomheder. Man skal rundt om grafisk designer, trykkeri, den der sætter dit domæne, emails og din hjemmeside op, den der sætter sociale medier profiler op, fotografen, videomanden og dronevideomanden.
Hos Grapida foregår det hele ét sted og kun ét sted du skal stille eventuelle spørgsmål til. Det er den samme person som du snakker med, der også laver alt, så derfor kommer du hele vejen 360° rundt.
Du skal ikke fortælle de samme ting om hvad det er du vil have lavet og hvordan, til flere personer og flere steder.
Din samlede visuelle kommunikation bliver mere ensartet og sammenhængende og dit produkt bliver også bedre. Effektiviteten øges og misforståelser og især tidsforbrug mindskes betydeligt, så du sparer både tid og penge.
Visuel kommunikation, hvilke muligheder er der?
Jeg hjælper allerede andre virksomheder med at synliggøre dem, vækste og gøre det nemt for dem. Samtidig med sparer de tid og penge, og får styrket deres visuelle kommunikation. Skal jeg også hjælpe dig? Jeg kan hjælpe dig med grafisk design, fotos, digitale medier, markedsføring og support til det grafiske materiale du selv fremstiller.
Læs mere om mulighederne: Grafiske produkter | synlighed giver dig flere kunder og vækst
Ring med det samme til 44 102 112 og snak helt uforpligtende med mig for at blive synlig, så du får flere kunder og vækst. Gør det nemt for dig selv og samtidig med spare tid og penge. Få styrket din visuelle kommunikation, både den trykte og den digitale – kombineret – 360°.
Gå ikke glip af mere gratis viden om visuel kommunikation og grafisk materiale fremstilling
Få tips og tricks med viden om visuel kommunikation
Tilmeld dig mit nyhedsbrev og gå ikke glip af at få at vide, når der er flere gratis tips og tricks med viden om visuel kommunikation. Bliv også klogere på grafisk materiale-, fotos – og markedsførings fremstilling.
Du kan ALTID melde fra igen.
Få mere gratis viden i disse blogindlæg
Fotograf, grafiker og markedsføringsuddannet giver dig disse fordele
Fotograf, uddannet grafiker OG markedsføringsuddannet, og derved praktisk erfaring med både fotografering, grafisk produktion og markedsføring. Giver det dig fordele? Ja, det gør det. Det har flere fordele for dig og dine fotos, når din fotograf er uddannet grafiker og markedsføringsuddannet. Så ved din fotograf: 1. hvordan man farvejusterer til tryk og skærm og hvilke…
Gadeskilt | Læs her om 7 fordele ved et gadeskilt
Gadeskilt i gågademiljø. Foto: Grapida Gadeskilt – brugt i hundrede af år og findes i mange forskellige udformninger og størrelser Et gadeskilt har stadig en stor berettigelse og vil blive ved med det. Først og fremmest handler det nemlig meget om synlighed, synlighed, synlighed når du skal have succes med dit projekt. Her har et gadeskilt…
Bøger og publikationer – sådan sælger din udgivelse bedst
Bøger og publikationer er vigtige når du skal formidle viden, budskaber eller sælge dine produkter. Er der noget du skal tage højde for og gardere dig mod, når du skal tilrettelægge din bog eller din publikation, udover det faglige og tekstkorrektur og hvilken slags udgivelse det er? Ja, det er der. Læs hvad det er…